• Aktualności
  • Biuletyn podatkowy
  • Oferta
    • Szkolenia
    • Projekty
      • Tax Compliance
      • Raportowanie podatkowe
      • Podatek u źródła
      • Test przedsiębiorcy
      • Ceny transferowe
      • Restrukturyzacje
      • Procedury zabezpieczające
    • Audyty
  • O nas
    • Firma
    • Zespół
    • Wspieramy
    • Partnerzy i Klienci
  • Kontakt
  • Aktualności
  • Biuletyn podatkowy
  • Oferta
    • Szkolenia
    • Projekty
      • Tax Compliance
      • Raportowanie podatkowe
      • Podatek u źródła
      • Test przedsiębiorcy
      • Ceny transferowe
      • Restrukturyzacje
      • Procedury zabezpieczające
    • Audyty
  • O nas
    • Firma
    • Zespół
    • Wspieramy
    • Partnerzy i Klienci
  • Kontakt

Polityka Prywatności

Polityka Prywatności

Niniejszy dokument określa zasady uczestnictwa w spotkaniach/ szkoleniach (bezpłatnych webinariach, płatnych szkoleniach online)/ konferencjach organizowanych przez spółki należące do GK Impel SA oraz jest wypełnieniem obowiązku informacyjnego w rozumieniu Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

ZASADY REALIZACJI USŁUG1. Zasady uczestnictwa w webinarium

1. Przed rozpoczęciem korzystania z Usług Uczestnicy zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz potwierdzenie tego faktu poprzez zaznaczenie check – box pt. „Zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w webinarium dostępnymi w Polityce Prywatności.” na stronie z formularzem rejestracyjnym.

2. Do realizacji webinarium wykorzystywana jest platforma GoToWebinar oferowana przez LogMeIn, Inc. Boston 320 Summer Street Boston, MA 02210, Stany Zjednoczone. Polityka prywatności LogMeIn, Inc. znajduje się pod adresem: https://www.logmeininc.com/legal/privacy. Przed rozpoczęciem rejestracji na webinarium należy zapoznać się z treścią tego dokumentu.

3. W celu wzięcia udziału w webinarium wymagana jest rejestracja uczestnika na stronie https://gotowebinar.com/ i przekazanie takich danych jak: e-mail, nazwisko i imię. Przekazanie danych jest realizowane przez organizatora webinarium. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w webinarium.

4. Zgłoszenie chęci skorzystania z Usług następuje poprzez kliknięcie przycisku „ZAREJESTRUJ SIĘ” na stronie z formularzem rejestracyjnym. Kliknięcie przycisku „ZAREJESTRUJ SIĘ” jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.

5. Zarejestrowane się na webinar stanowi zgodę na przekazywanie Użytkownikowi treści marketingowych i handlowych za pośrednictwem urządzeń telekomunikacyjnych o której mowa w art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowej od spółek GK Impel w formie elektronicznej o której mowa w art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. W przypadku braku przedmiotowej zgody (jej cofnięcia) Użytkownik po dokonaniu rejestracji musi wysłać maila o treści „nie wyrażam zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych” pod adres: iod.marketing@auraco.pl

6. Organizator realizując program warsztatowy nie przenosi na Uczestników majątkowych praw autorskich do wszelkich treści im udostępnianych. Uczestnicy wszystkich warsztatów oświadczają, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie, zwłaszcza za pośrednictwem sieci Internet bez pisemnej zgody Organizatora. Wszelkie materiały szkoleniowe udostępniane Uczestnikom podczas warsztatów stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane Uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w warsztatach.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia i zmian w programie Szkolenia, a także do jego odwołania bez podania przyczyny.

8. W przypadku dużej liczby zgłoszeń Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji na bezpłatne szkolenie osób z firm prowadzących działalność konkurencyjną (biura rachunkowe, doradztwo podatkowe itp.).

ZASADY REALIZACJI USŁUG2. Zasady uczestnictwa w płatnych szkoleniach online

1. Przed rozpoczęciem korzystania z Usług Uczestnicy zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz potwierdzenie tego faktu poprzez zaznaczenie check – box pt. „Zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu dostępnymi w Polityce Prywatności.” na stronie z formularzem rejestracyjnym.

2. Do realizacji szkolenia wykorzystywana jest platforma GoToWebinar / GoToMeeting oferowana przez LogMeIn, Inc. Boston 320 Summer Street Boston, MA 02210, Stany Zjednoczone. Polityka prywatności LogMeIn, Inc. znajduje się pod adresem: https://www.logmeininc.com/legal/privacy. Przed rozpoczęciem rejestracji na szkolenie należy zapoznać się z treścią tego dokumentu. W celu wzięcia udziału w szkoleniu online wymagana jest rejestracja uczestnika na stronie https://gotowebinar.com/ i przekazanie takich danych jak: e-mail, nazwisko i imię. Przekazanie danych jest realizowane przez organizatora szkolenia. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w webinarium.

3. Zgłoszenie chęci skorzystania z Usług następuje poprzez kliknięcie przycisku „ZAREJESTRUJ SIĘ” na stronie z formularzem rejestracyjnym. Kliknięcie przycisku „ZAREJESTRUJ SIĘ” jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.

4. Przesłanie formularza online stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.

5. Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie szkolenia.

6. Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami netto, do których doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku firm zwolnionych z VAT prosimy o dopisanie tej informacji w formularzu zgłoszeniowym.

7. Najpóźniej na dzień przed datą szkolenia, na podany adres e-mail zostanie przesłane „potwierdzenie udziału w szkoleniu” wraz ze szczegółowymi informacjami dot. szkolenia i płatności. W przypadku nie otrzymania informacji we wskazanym terminie prosimy o pilny kontakt (tax@impel.pl).

8. Rezygnacja bez ponoszenia kosztów możliwa jest do momentu otrzymania „potwierdzenia udziału w szkoleniu”, o którym mowa powyżej. W przypadku rezygnacji po otrzymaniu wskazanej informacji uczestnik zobowiązany jest do poniesienia 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej (e-mail). Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.

9. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.

10. Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług i przesłana na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.

11. Istnieje możliwość zamiany zgłoszonego uczestnika z tej samej firmy, nie później jednak niż 2 dni przed terminem szkolenia.

12. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia. Zapisani uczestnicy szkolenia zostaną niezwłocznie poinformowani o tym fakcie.

13. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie szkolenia.

14. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia bez podania przyczyny. Zapisani uczestnicy szkolenia zostaną niezwłocznie poinformowani o tym fakcie.

15. Zarejestrowane się na szkolenie stanowi zgodę na przekazywanie Użytkownikowi treści marketingowych i handlowych za pośrednictwem urządzeń telekomunikacyjnych o której mowa w art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowej od spółek GK Impel w formie elektronicznej o której mowa w art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. W przypadku braku przedmiotowej zgody (jej cofnięcia) Użytkownik po dokonaniu rejestracji musi wysłać maila o treści „nie wyrażam zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych” pod adres: iod.marketing@auraco.pl

16. Organizator realizując program warsztatowy nie przenosi na Uczestników majątkowych praw autorskich do wszelkich treści im udostępnianych. Uczestnicy wszystkich warsztatów oświadczają, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie, zwłaszcza za pośrednictwem sieci Internet bez pisemnej zgody Organizatora. Wszelkie materiały szkoleniowe udostępniane Uczestnikom podczas warsztatów stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane Uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w warsztatach.

17. W przypadku dużej liczby zgłoszeń Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji na szkolenie osób z firm prowadzących działalność konkurencyjną (biura rachunkowe, doradztwo podatkowe itp.).

Szczegółowe informacjeOCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

? Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych będą współadministratorzy wskazani poniżej, którzy przetwarzają dane na podstawie umowy o współadministrowanie z dnia 25.05.2018 r. (dalej jako „Współadministratorzy”). Punktem kontaktowym dla Ciebie, w sprawach dotyczących ochrony Twoich danych jest Auraco sp. z o.o., ul. Solec 81B, 00-382 Warszawa, adres e-mail iod.marketing@auraco.pl.

? Lista Współadministratorów

Impel S.A.
Impel Facility Services sp. z o.o.
Impel System sp. z o.o.
DC System sp. z o.o.
Impel Clean Solutions sp. z o.o.
Impel Cleaning Services sp. z o.o.
Hospital Service Company spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Company sp. z o.o.
ARS MEDICA sp. z o.o.
Impel Provider sp. z o.o.
Impel Security Partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Impel Safety sp. z o.o.
Impel Defender sp. z o.o.
Gwarant Agencja Ochrony S.A.
Impel Catering sp. z o.o.
Consensus Company sp. z o.o.
Praxima Krakpol sp. z o.o.
Impel Rental PRO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Impel Delivery S.A.
Climbex S.A.
Impel Tech Solutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Construct Solutions sp. z o.o.
Promenergo sp. z o.o.
Impel Visual Solutions S.A.
Impel Synergies sp. z o.o.
Sanpro Synergy sp. z o.o.
Impel Business Solutions sp. z o.o.
Business Tax Professionals spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Impel Cash Solutions sp. z o.o.
Impel ATM Management sp. z o.o.
SI-eCommerce sp. z o.o.
Impel Cyber sp. z o.o.
Brokers Union sp. z o.o.
MarketCo sp. z o.o.
ARM Finanse Rent Management spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
HR for Business sp. z o.o.
Finance Plus sp. z o.o.
Impel Technical Security sp. z o.o.
SI-Consulting sp. z o.o.


? Po co nam dane osobowe?
Twoje dane będziemy przetwarzać ponieważ chcemy kierować do Ciebie nasze oferty handlowe i materiały promocyjne.
Podanie przez Ciebie danych w powyższych celach jest w pełni dobrowolne. Ponadto, w dowolnym momencie możesz złożyć sprzeciw wobec przetwarzania danych w tych celach bez podawania powodu tej decyzji.
Sprzeciw prosimy kierować na iod.marketing@impel.pl.

? Kto może być odbiorcą Twoich danych?
Twoje dane osobowe będziemy przekazywać naszym kontrahentom wyłącznie dla realizacji naszych celów. Zapewniają nam oni obsługę prawną, doradztwo w zakresie ochrony danych osobowych, czy dostawy i obsługi oprogramowania informatycznego. Twoje dane nie trafią poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego, gdzie poziom ochrony danych mógłby być niższy niż ten określony przez ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych z 2016 r. (RODO) za wyjątkiem danych użytych do logowania na platformę gotowebinar, które zostaną przekazane do podmiotu trzeciego tj. LogMeIn, Inc. Boston 320 Summer Street Boston, MA 02210, Stany Zjednoczone. Podmiot ten gwarantuje odpowiedni poziom ochrony danych osobowych ze względu na fakt, że jest on podmiotem certyfikowanym w ramach mechanizmu Tarczy Prywatności.

? Jaka jest podstawa prawna przetwarzania Twoich danych?
W związku z Twoja rejestracja na wydarzenie w postaci szkolenia/konferencji/webinarium podstawą prawna przetwarzania Twoich danych osobowych jest realizacja umowy tj. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

Podstawą prawną dla pozyskania Twoich danych oraz ich wykorzystania w celach marketingowych usług oferowanych przez Współadministratorów będzie prawnie usprawiedliwiony interes polegający na budowaniu bazy potencjalnych odbiorców tych usług, tj. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Jeżeli zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych będziemy Twoje dane przetwarzać nadal w celu odnotowania, że nie powinniśmy się z Tobą kontaktować w przyszłości, w tym przypadku przetwarzanie odbywa się również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. W tym przypadku prawnie uzasadniony interes Współadministratorów polega na uniknięciu kierowania akcji marketingowych do osób, które zgłosiły sprzeciw wobec kierowania do nich marketingu.

? Jak długo będziemy przetwarzać dane?
Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celach marketingowych dopóki nie zgłosisz sprzeciwu wobec działań marketingowych.
W razie, gdybyś zgłosił sprzeciw wobec działań marketingowych dane osobowe będziemy przetwarzać nadal w celu wykluczenia Ciebie z przyszłych akcji marketingowych.

? Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Twoje dane nie będą podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

? Jakie posiadasz uprawnienia zgodnie z RODO?

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych możesz żądać zgodnie z RODO:
• dostępu do treści danych osobowych i otrzymania ich kopii (np. w postaci wydruku);
• sprostowania nieprawidłowych danych (np. gdybyś zmienił numer telefonu służbowego);
• usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
• ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
• prawo do przeniesienia danych do innego administratora

Masz prawo też kierować skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa), jeżeli uważasz, że dane osobowe są przetwarzane przez nas niezgodnie z prawem.

Ponadto raz jeszcze informujemy Cię, iż przysługuje Ci prawo sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych. Sprzeciw prosimy kierować na iod.marketing@auraco.pl.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chcesz skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt z nami: Jaki jest do nas kontakt?

Inspektor Ochrony Danych

Tel: 535 999 739

E-mail: iod.marketing@auraco.pl

BusinessTax logo

Ochrona danych osobowych | Regulamin świadczenia usług | Polityka cookies
Status dużego przedsiębiorcy | Kiidea & Tapir Interactive